SMILEX JUICE

Rabu, 15 September 2010

“SMILAX JUICE” UNTUK LELAKI
RM50.00 west (M)

RM60.00 East (M)

**Penghantaran percuma
“SMILAX JUICE” merupakan kemuncak ciptaan “Pemakanan Kesihatan Tambahan” (Tradisional) khas untuk kaum lelaki dengan gabungan istemewa antara Perubatan Melayu lama dan Islam (sufisma) serta sentuhan pharmaceutical dimana ianya diproses secara tradisional dikilang yang bertaraf (GMP) “Amalan Perkilangan Baik” yang diiktiraf oleh “Kementerian Kesihatan Malaysia” dan juga “ Pertubuhan Kesihatan Sedunia” (WHO) dari segi piawainya.

“SMILAX JUICE” merupakan adunan lebih daripada 30 jenis Herba dan Rempah-Ratus serta Sumber Botani Asli yang bermutu tinggi dan amat berkhasiat untuk kaum lelaki. Diantaranya ialah Ubi Jaga (Smilex Myosotiflora), Tongkat Ali Putih ( Tunjang Bumi/Eurycoma Longifolia Jack), Tongkat Ali Hitam (Polyathia Bulata), Halia Bara (Zimgiber Officinale Var Rubrum), Emas Cotek (Ficus Deltoldea Jack F), Nenas Batu (Disonia Stylosum), Jintan Hitam ( Nigella Sativa) dan lebih daripada 20 jenis Rempah-Ratus dan Sumber Botani terpilih serta digunakan Pati madu lebah ( Natural Honey) dan Pati Kurma ( Phonix Dectylitera) sebagai pemanis.


KHASIAT-KHASIAT PRODUK
MEMBANTU :


-Memulihkan Tenaga dan Kesihatan lelaki.
-Meningkatkan Kecergasan dan Stamina lelaki
-Melegakan Sakit sendi, Otot-otot dan Urat saraf badan
-Melegakan Sakit Pinggang dan Belakang
-Melancarkan Peredaran Darah dalam Badan
-Melawaskan Pembuangan Air kecil dan Besar
-Mengurangkan Masalah Sistem Penghadaman
-Mengeluar Toksik dari badan
-Mengatasi Masalah Buasir & Atasi Masalah Gaot
-Memulihkan Urat Saraf Zakar yang lemah
-Memanjangkan Masa Bersetubuh
-Memekatkan dan Memanaskan Air Mani
-Merawat Masalah Kesuburan dengan meningkatkan paras Testosteron dan Thyroid.
-Mencegah Kanser Prostat
-Memperbaiki Sistem Imunisasi dalam badan.
-Melambatkan Proses Penuan ( Awet Muda)
-Memperbaiki Kesihatan Mental dan Fizikal lelaki
-Menambah saiz zakar & lebih tegang berbanding sebelumnya



GOLONGAN LELAKI YANG PERLU MENGAMALKAN "SMILEX JUICE"
-Lelaki dan Remaja yang selalu keletihan akibat bekerja.
-Lelaki dan Remaja yang mengalami masalah ED (Erectile dysfunction)-Lemah tenaga Batin.-Lelaki yang mengalami masalah kencing tidak lawas dan buasir.
-Lelaki yang mengalami sakit sendi, otot-otot, pinggang, belakang dan sebagainya.
-Lelaki yang berumur lebih daripada 40 tahun.




CARA MENGGUNAKAN
Dua sudu besar (10ml) di minum atau di campur segelas air. Setelah dibuka hendaklah disimpan dalam peti sejuk. SILA HABISKAN SEBOTOL UNTUK KESAN YANG OPTIMUM.




TESTIMONI "SMILEX JUICE"
Disini saya ingin berkongsi pengalaman dalam penggunaan ubat-ubatan herba. Sebut sahaja apa, Ubat cina, India, Ubat luar negara, mengurut secara tradisional serta herba-herba tempatan semuanya telah saya cuba tapi malangnya kesan dan khasiatnya hanya bertahan beberapa hari sahaja. Pada satu hari, kawan sepejabat saya memperkenalkan saya kepada produk baru "SMILEX JUICE" yang mana ianya berasaskan lebih daripada 30 jenis Herba dan Rempah-Ratus asli dan harganya tidaklah begitu mahal. Setelah mencubanya saya dapati badan saya semakin ringan dan tenaga kelakian saya bertambah dan memberi kepuasan yg lebih kepada isteri saya dari sebelumnya. Yang saya kagumi dengan "SMILEX JUICE" ialah kesannya yang boleh bertahan berbulan-bulan bukannya sementara seperti ubat-ubatan lain di pasaran.
(EN ROSLI, SELAYANG BARU SELANGOR)



Sebagai seorang lelaki yang sudah meningkat umur 40 an, saya juga tidak terkecuali daripada menghadapi masalah kesihatan. Setiap pagi apabila bangun daripada tidur saya merasakan badan saya amat berat dan sering mengalami sakit sendi dan belakang dan ianya berlanjutan hampir 10 tahun. Setelah mencuba "SMILEX JUICE" dalam masa beberapa minggu sahaja, saya dapati perubahan yang ketara dimana saya lebih cergas dan bertenaga serta sakit sendi dan belakang saya semakin berkurangan dan terus hilang. Disamping itu saya dapati pengbuangan air kecil dan besar saya menjadi lebih lawas.
(EN LOQMAN ZAKARIA, GOMBAK SELANGOR)



Orang perempuan sekarang memang advance. Kalau pasal kecantikan dan kesihatan dalaman amat mereka titikberat dan mereka sanggup berhabis duit untuk nampak lebih cantik dan memberikan kepusan kepada pasangan. Begitu juga dengan isteri saya yang mana beliau telah membeli produk "SMILEX JUICE" khas untuk lelaki kepada saya disamping "CURORA JUICE" khas untuk wanita untuknya... Setelah mencuba produk ini, hasilnya amat menakjubkan serta hebat dimana saya rasakan seolah-olah saya kembali remaja dan tempoh bersama isteri lebih panjang dan menyeronokan daripada sebelumnya.
(EN MOHD ASRI, BERANANG SELANGOR)





Disahkan bebas dari kimia dan steriod oleh biro penyelidikan sainstifik USM dan UKM serta kerja sama MARDI

CALL / SMS UTK TEMPAHAN !!!

019-6504310 (SHEHA)

019-3304312 (SUHAIMI)


0 ulasan:

REcommend to your friend

Sila bagi pendapat / komen anda !!

Share with you friend

RUANGAN IKLAN

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP