JUS Monavie

Jumaat, 4 Februari 2011

Produk yang Ekslusif & Elegan

 
1 Botol RM 135... 
PROMOSI RAYA
Beli 1 kotak RM95 Purple.. RM100 red
Beli 2 kotak RM85 Purple.. RM90 red
1 kotak = 4 botol jus monavie
PROMOSI TERHAD.. SIAPA cepat dia dapat..

KENAPA PERLU MINUM MONAVIE?
Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan- bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. MonaVie merupakan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain, untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimum untuk badan kita.

PERNAHKAH ANDA MAKAN 19 JENIS BUAH-BUAHAN DALAM 1 HARI ?

Pengambilan buah-buahan yang secukupnya boleh mengurangkan risiko berkaitan kanser, kardiovaskular,diabetes dan lain-lain penyakit kronik. Kita perlu memastikan buah-buahan dari 5 jenis kumpulan warna berlainan iaitu merah,kuning-jingga,putih, hijau dan biru-ungu.Fitonutrien berlainan mempunyai fungsi pengoksidaan berbeza dalam sel kita,dimana lebih warna yang diambil,lagi tinggi tahap perlindungan yang kita perolehi pada badan kita.

Jus MonaVie adalah jawapannya.
Khasiat acai dan buah-buahan yang terdapat dalam jus Monavie dapat membantu mengatasi pelbagai jenis masalah-masalah penyakit seperti berikut:-

*
KANSER/PERTUMBUHAN TUMOR
 * KENCING MANIS
 * DARAH TINGGI
 * JANTUNG/SALURAN DARAH
* GOUT
* ARTHRITIS
* SAKIT SENDI
* SENGAL BADAN
* MIGRAINE/SAKIT KEPALA
* STROK/PENYAKIT PARKINSON
* MASALAH SARAF
* PENYAKIT ALZHEIMER (NYANYUK)
* GASTRIK/ULSER
* SEMBELIT
* CIRIT-BIRIT
* MENURUNKAN KOLESTEROL
* ASMA
* LELAH/PENAT
* STRESS/KEMURUNGAN
* MENCANTIK & MELICINKAN KULIT
* MENGAWAL HIV
* MASALAH SENGGUGUT/PMS
* MENOPAUSE
* KULIT BERMASALAH
* ALAHAN
* BUAH PINGGANG
* JANGKITAN PUNDI-PUNDI KENCING
* PENYAKIT GUNSI
* DEMAM
* MASALAH TIDUR
* KELESUAN
* JANGKITAN VIRUS/BAKTERIA/PARASIT
* LAIN-LAIN PENYAKIT
** MonaVie bukanlah ubat kepada semua penyakit diatas, namun dari pengalaman kami sebagai pengedar, kami menerima banyak maklumbalas dan testimoni dari pesakit yang mempunyai sakit seperti diatas kini telah kembali pulih selepas menggunakan MonaVie.
 
KELEBIHAN MONA.VIE ™
Ramuan Mona.Vie™
• Vitamin
• Pyhtonutrients
• Dietary Fiber
• Trace minerals
• Complex carbohidrat
• Amino Acid/Protien (Menyerupai profil telur)
• Omega 3,6,9 (menyerupai minyak buah kurma) 


 
Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.

Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit.

Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi.



Campuran açai berry MonaVie yang segar adalah penghasilan produk yang mengandungi berbagai tujuan. Daripada kuasa anti-oksidanya untuk menyokong sendi-sendi dan kesihatan jantung anda, setiap formula memberi nutrient untuk membantu anda mengekalkan kehidupan yang sihat dan aktif.

Dibangunkan dengan falsafah Keseimbangan-Kepelbagaian-Kesederhanaan (Balance-Variety-Moderation), minuman jus menyegarkan ini memberikan sumber antioksidan dan phytonutrient penting yang perlu oleh badan untuk melawan radikal-radikal bebas di dalam badan di samping mengekalkan tahap kesihatan anda.
 Siaran Buletin Utama TV3 pada 9 November 2008 berkaitan Khasiat Acai Berry

TENAGA BATIN
Buah Acai juga dikenali sebagai VIAGRA FROM THE AMAZON yang boleh membantu meningkatkan tenaga batin. Dr Perricone di dalam bukunya ‘The Perricone’s Promise’ menggelar buah acai sebagai buah yang paling berkhasiat di dunia.

Proses pembuatan Monavie dari mula hingga menjadi Jus yang melazatkan








MonaVie dalam rancangan The Doctors 2009

 



Berminat nak jadi AGEN daftar di sini...
http://monavie.ezsave2u.com/?id=rmsave
http://monavie.ezsave2u.com/?id=rmsave



Berminat boleh call / sms
019-3304312
Suhaimi

0 ulasan:

REcommend to your friend

Sila bagi pendapat / komen anda !!

Share with you friend

RUANGAN IKLAN

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP