KOPI KELAPA DARA BIO ASLI

Jumaat, 6 Mei 2011

RM 50

Kopi Kelapa Dara adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Dengan rasa hebat aroma kopi Arabica, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.







RAMUAN :
Kopi segera, krimer kelapa, gula, coffee flavour powder, Horny Goat Weed, Tribulus Terrestris, Saw Palmetto, American Ginseng, Ginkgo Biloba.








Berat bersih :
15 g / peket
Kandungan :
 8 peket / kotak



Cara Penggunaan :
Dicairkan menggunakan air panas di dalam cawan, 1 peket untuk sehari.
Sesuai untuk minuman lelaki dan wanita (DEWASA).
Fakta Nutrisi   Setiap 100g Setiap hidangan 15g   
Tenaga 389 kkal 58.5 kkal
Lemak 1.10 g 0.10 g
Karbohidrat 90.0 g 13.50 g
Protein 4.80 g 0.75 g


Testimoni


Kopi kelapa dara,adunan herba terpilih dari seluruh dunia dan berasaskan minyak kelapa dara,di eksperimentasikan dari pakar-pakar berpengalaman puluhan tahun. Kajian dan ujian berulang kali di lakukan dan hasilnya kini seperti yang telah di ketahui pelusuk alam. Kopi yang mampu mengembalikan kebahagiaan rumahtangga,mengubati penyakit,menjadi rebutan ramai. Telah ramai yang menggunakan pasti mengangkat ibu jari dan mencari kembali produk kegilaan ramai ini. Bagi yang belum mencuba,satu kerugian dan yang telah mencuba pasti tidak sabar untuk meminumnya kembali.
"Berlakon memakan masa berminggu-minggu baru dapat balik rumah,bila sampai rumah tengok isteri terus tidur tak dapat nak buat apa sebab keletihan. Isteri pun monyok sahaja bila pagi. Suatu hari,Rahim Kadol kenalkan saya dengan Kopi Kelapa Dara keluaran Bioasli. Bila saya cuba,ambik kau, isteri tiap malam tunggu. Sekarang anak 6 orang berderet. Hahahaha" perakuan Mat Over secara jujur mengenai Kopi Kelapa Dara keluaran Bioasli.
Percayakah anda,dari sebatang kelapa yang tinggi menjulang boleh menghasilkan kopi yang terbaik?? Bioasli telah membuktikannya pada hari ini,dari pokok kelapa yang serba guna ini terhasilnya kopi yang cukup di gilai ramai. Tidak kira lelaki atau perempuan,bangsa atau apa sahaja boleh menikmati minuman yang cukup sedap ini. Bertindak dengan meningkatkan peredaran darah dalam tubuh badan kita,menjadikan badan aktif dan bersemangat untuk berjuang di medan perang atau lautan bergelora.
Zaman dahulu,sang isteri malu-malu untuk meminta hubungan dari sang suami. Tapi pada alaf 21 kini,tiada lagi malu-malu untuk isteri menyuarakan hasrat hendak bersama. Jadi jangan terkejut kalau anda sang suami apabila pulang kerumah nanti si isteri dah bersolek dan ajak minum kopi kelapa dara. Jadi paham-paham lah kalau isteri dah bagi signal macam tu. Dan pula,sang suami janganlah hanya minum seorang diri,ajak lah sama isteri minum bersama supaya bersama-sama dapat menikmati malam yang penuh keindahan nanti.
Suami isteri penggemar dan pengamal setia kopi kelapa dara Bioasli. Pada mula sekadar mahu cuba-cuba,tetapi setelah melihat kesannya terus jatuh cinta. Tidak sah kalau tidak minum kopi kelapa dara kerana tidak lengkap hidup tanpanya. Bagi yang belum mencuba,rugilah anda kerana menolak tuah. Kopi kelapa dara cukup unik cukup berkesan. Sehingga tak terungkap dengan kata-kata tapi terbukti dengan kesannya.
Bahasa jepun!!! Tak paham!!! Tidak mengapa,Mr.Yamazaki dari JICA(Japan International Cooperation Agency) ini memperkatakan tentang kehebatan Bioasli. Mampu mencipta kopi berasaskan minyak kelapa dara dan sekaligus menyarankan semua untuk menggunakan kopi ini untuk kegunaan harian kerana ia terbaik. Bayangkan orang dari luar pun menggunakan kopi dari Bioasli,kenapa tidak anda yang berdekatan menolak tuah ini?
Hj Kordi dari Bangi walaupun sudah berusia dan dalam golongan veteran tapi tetap aktif tetap perkasa. Apa rahsianya? Rahsianya ialah kopi kelapa dara dari Bioasli. Menjadikan pengambilan kopi kelapa dara ini sebagai ruji harian menjadikan tubuh beliau segar dan aktif. Tidak seperti warga-warga emas lain yang seangkatan dengannya,beliau masih mampu untuk bergerak memandu secara solo dari utara keselatan,barat ke timur dengan selambanya malah bagaikan lebih sihat dan lebih gagah dari orang-orang muda.
Usaha tanpa jemu,kesabaran dan tawakal pasti akan di balas dengan kemanisan. Itulah yang di hidapi hamba Allah ini. Walaupun beliau telah di serang strok dan lumpuh separuh badan,beliau tetap cekal dan berusaha gigih untuk sembuh kembali. Pelbagai usaha dan kaedah di gunakan,dari yang moden sehinggalah yang tradisional semua telah di cuba. Dan setelah bertemu kopi kelapa dara dari Bioasli,usaha untuknya sembuh semakin bersinar. Setelah menggunakan kopi kelapa dara ini secara berterusan di samping melakukan beberapa kaedah rawatan lain,sedikit demi sedikit lumpuhnya semakin beransur sembuh. Beliau cukup berterima kasih kepada Bioasli kerana mencipta kopi kelapa dara yang cukup bermanfaat.
 
 
KOPI HERBA KELAP DARA -  Gabungan kehebatan Herba dan Sains
 
Betul-betul POWER !!!
   
   
 
Mr. Yoichi Yamazaki
Lacturer of Japan International Cop.
 
PENGGUNAAN YANG DICADANGKAN
 
Bagi merika yang sihat-Cara penggunaan.
Disarankan meminumnya 1 kali sehari  atau  hari ketika hendak bersama pasangan sahaja.
Sebaiknya  isteri juga minum 1 bancuhan Kopi Kelapa Dara pada hari hendak bersama. InsyAllah anda dan pasangan akan lebih bersemangat.

 
Kencing Manis
Tempoh Pembersihan : Sebelum mula mengambil produk ini, periksa tahap kencing manis. 1 peket kopi untuk 1 hari selama 1 bulan, selepas makan. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 2 peket untuk setiap hari. Makan selama 3 bulan. Periksa semula tahap kencing manis.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 3-4 kali seminggu.
 
Mati Pucuk, Ejakulasi Pra-Matang, Masalah Prostat & Genito-Urinari, Masalah Seks Wanita, Mati Haid
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari ,sebelum makan selama 1-3 bulan
Tempoh Penjagaan    : 1 peket selang sehari..  Minum lebih banyak air.
 
Lumpuh
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari selama 1-3 bulan.
Tempoh Penjagaan    : 1 peket selang sehari..  Minum lebih banyak air.
 
Mandul
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari, selama 1-3 bulan. Untuk suami &  isteri.
Tempoh Penjagaan : 1 peket bila perlu
 
Tekanan Darah Tinggi
Tempoh Pembersihan : Sebelum mula, periksa tahap tekanan darah. 1 peket setiap hari selepas makan selama 3 bulan. Periksa tahap tekanan darah jika perlu.
Tempoh Penjagaan    : 1 peket selang sehari..  Minum lebih banyak air.
 
   
 
KESAN RAWATAN AWAL (PENYEMBUHAN)
   
 
Biasanya selepas mengambil Kopi Kelapa Dara, anda mungkin mengalami suatu keadaan yang tidak selesa atau lebih teruk dari sebelumnya. Jika ini adalah apa yang anda alami, jangan bimbang kerana keadaan ini dipanggil kesan rawatan awal. Teruskan mengambil kopi ini.  Secara umumnya, selepas beberapa hari, ketidakselesaan ini akan berkurangan setiap hari.  Anda akan lebih bertenaga dan keadaan anda akan menjadi lebih baik selepas itu. Walau bagaimanapun, jika masalah ini berlarutan untuk satu jangka masa yang panjang, anda dinasihatkan agar berhenti dahulu mengambil herba ini dan dapatkan nasihat doktor.
Kesan rawatan awal ini terjadi akibat proses penyingkiran toksin yang terkumpul bertahun-tahun dalam badan. Kini toksin menjadi bebas daripada tempat simpanannya dan memberi kesan kepada tubuh dalam daya yang menyeluruh. Apabila proses penyingkiran telah berjaya disempurnakan, kesihatan badan anda akan bertambah baik. Dalam pada itu,  anda perlu minum lebih banyak air untuk membantu proses pembersihan dalam badan. Kesan rawatan awal ini dikenalpasti dalam semua sistem penyembuhan semulajadi. Dalam perubatan tradisional cina,  ianya dikenali sebagai hukum pemulihan (law of cure).
   
 
Masalah kesihatan yang mungkin dihadapi
Penyakit yang mungkin dihidapi disebabkan masalah kesihatan
Tindak balas yang mungkin berlaku disebabkan masalah kesihatan
Penjelasan
Gastrointestinel (radang usus)
Sakit perut akibat makanan tak hadam, asid perut berlebihan.
Loya, mual, muntah
Sebab utamanya asid berlebihan yang dihasilkan dalam perut.
Nasihat : ambil selepas makan
 
Sistem pencernaan yang bermasalah, kembung perut
Ketidakselesaan di bahagian dada
Ketidakselesaan disebabkan tindak balas kimia antara asid perut dan makanan
Peredaran darah
 
Tekanan darah tinggi, penghalang proses vaskular
Demam, teransang, bertenaga, cergas dan tidak dapat tidur
Herba memperbaiki peredaran darah, melebarkan arteri, menyalurkan lebih darah dan oksigen ke otak. Situasi ini akan berkurangan selepas beberapa hari seterusnya membuatkan tidur lebih nyenyak.
 
Peredaran darah lemah atau badan lemah, jantung lemah
Mengantuk dan rasa lemah
Bagi yang berbadan lemah atau peredaran darah lemah akan selalu berasa mengantuk pada permulaan fasa disebabkan kandungan herba dalam produk secara efektif membesarkan arteri dan menambah aliran darah.
 
Bengkak
Sakit pada kawasan yang bengkak, sakit belakang
Produk ini membaiki peredaran darah. Sakit ini menandakan aliran darah tak lancar di kawasan tersebut, darah beku
Fungsi hati
Hati tak berfungsi secara normal atau hati membengkak atau melemahkan fungsi hati
Penat, mengantuk
Ini adalah tindak balas normal bagi orang yang badan berasid, lemah fungsi hati atau mempunyai penggunaan ubat yang tinggi
 
Hati membengkak atau jangkitan bakteria
Demam selsema, sakit tekak
Sistem imunisasi badan lemah atau radang awal
 
Metabolisma badan terganggu
Demam atau demam ringan
Herba ini meningkatkan metabolisma dan menghasilkan haba menyebabkan badan terasa lebih panas
Pengencingan / Buah pinggang
Beberapa darjah prostat dibesarkan
Darah dalam air mani
Tisu prostat yang dibesarkan akan gugur dan dikeluarkan dalam air mani
 
 
Sakit otot kaki, sakit belakang
Prostat yang dibesarkan mempengaruhi tisu di sekeliling kawasan itu. Oleh itu, proses penyembuhan menyebabkan sedikit ketidakselesaan
 
Lemah fungsi hati
Mata merah, muka atau kaki membengkak
Fungsi hati terganggu
Kencing manis / glukosa darah
Glukosa darah terlalu tinggi atau terlalu rendah
Mengantuk, rasa lemah, bengkak tangan dan kaki
Produk ini meningkatkan metabolisma, kadar glukosa boleh berubah semasa badan


SIJIL ANALISIS MAKMAL
SIJIL HALAL KOPI KELAPA DARA


Untuk membeli produk bio asli secara online boleh lawati blog bio asli saya..


http://www.blogbioasli.com/rmsave/
http://www.blogbioasli.com/rmsave/

0 ulasan:

REcommend to your friend

Sila bagi pendapat / komen anda !!

Share with you friend

RUANGAN IKLAN

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP